Zeker, je ticket is toch maar één keer geldig. Vraag het wel even terug bij het binnen komen want standaard verzamelen we deze om ze dan te vernietigen.
We doen er alles aan om e-mails vanuit de webshop zo correct mogelijk te versturen. Als je e-mails niet meteen in je Inbox kan vinden raden we je zeker aan ook bij de ongewenste e-mails te kijken. Als je de e-mail dan nog niet kan terug vinden stuur je best een e-mail naar shop@clubbokal.be.
Ja, onze scanners kunnen ook een barcode scannen op een smartphone. Je hoeft je ticket dus niet persé af te drukken. Zorg wel dat de tickets op je telefoon staan want downloaden bij het binnen komen is tijdrovend.
Zeker weten. Wij kunnen betaalde tickets ook opzoeken maar het neemt wat meer tijd in beslag. Tickets afgedrukt meenemen heeft dus wel de voorkeur.
Het versturen van de tickets gebeurt niet automatisch. Wij verwerken de betalingen in principe dagelijks maar dat lukt niet altijd. De PayPal betalingen komen bij ons rechtstreeks binnen. De bankoverschrijvingen kunnen tot 2 werkdagen in beslag nemen.
Als u na 3 werkdagen nog geen tickets hebt ontvangen mag u ons een e-mail sturen naar shop@clubbokal.be.